SETE TORNA

Parlem del campionat de motociclisme.

Moderador: cassi

SETE TORNA

EntradaAutor: riki Data: dt. juny 17, 2008 11:07 am

Quan vaig sentir-ho no m'ho creia, però si, es veritat, ha de passar la prova, clar estar, però si corre? que es preparin jajajajaja!!!!!!
#15
riki
 
Entrades: 27
Membre des de: dl. març 03, 2008 8:17 pm

EntradaAutor: joan Data: dt. juny 17, 2008 10:03 pm

Pero torna per tota la temporada? o nomes per algunes curses? :?
joan
 
Entrades: 25
Membre des de: dl. març 03, 2008 9:26 pm

EntradaAutor: Visitant Data: dv. juny 20, 2008 4:25 pm

No Joan, l'han convidat a prova la Ducati que portarà l'Stoner l'any vinent, i la veritat ha fet un temps una mica inesparat 1'51''70, el mateix temps que feia de la posició 12 per amunt, en carrera d'aquest circuit.

Arabé, ara suposo que poder el fitxaran, o no, per desatrotllar la Ducati 2009, i poder corrirà algunes curses, però això poder!!!
Visitant
 

EntradaAutor: cassi Data: ds. juny 21, 2008 11:22 pm

Certament es una noticia "bomba".

Potser ara que la Cañadas ja no li xupa la sang...o el que fos, encara tindria la seva oportunitat.

De moment jo no crec pas que el veiem a les carreres.
Ja ho sentirem a dir.

Salut.
Salut i kilòmetres
cassi
 
Entrades: 71
Membre des de: dc. març 05, 2008 11:33 pm

Re: SETE TORNA

EntradaAutor: Freddy 1 Data: dj. oct. 23, 2008 6:45 pm

Soc nou en aquest forum i veig que heu estat comentant la possible tornada d'en Sete a Moto GP. Tan sols volia fer un comentari, i es que, en general, sempre que es parla del tema " Sete " es fa la conyeta, com si fos la última merda que ha corrigut en moto, i crec que som injustus.
Deixan de banda si ens cau més o menys bé, no es pot negar que, en un esport tan individual com aquest, arribar a on ha arribat i tinguen en conte quí tenia al davant, te molt de mérit.
En qualsevol altre esport, per exemple fútbol, estaría considerat un crac mundial i s'el rifarien els millors clubs del mon, o no ?.
Freddy 1
 

Re: SETE TORNA

EntradaAutor: Visitant Data: dt. oct. 28, 2008 5:52 pm

Ara si, ara ja podem afirmar-ho, Sete Gibernau correrà l'any vinent a MotoGP, la llàstima, es que no el fitxes Ducati en l'equip oficial, però l'hi han posat una 2ª moto que li anirà superbe, que es preparin!!!!! Vuelve al podio Sete vuelve a subir!!!!!!
Jo almenys soc conscient, que dels primers no quedarà, però el rídicul com alguns estan fent no el ferà, i ojala m'equivoqui i quedi capdavant.
Visitant
 


Torna a: General

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

cron