Hola ha tothom !!!

Pasat per aqui per presentar-te

OBLIGATORI LLEGIR LA NORMATIVA

Moderador: cassi

Hola ha tothom !!!

EntradaAutor: James Bond Data: dt. oct. 07, 2008 9:31 pm

Em dic Bond, James Bond.

Alguns de vosaltres ja em coneixeu personalment, soc de la comarca d 'Osona i tinc una Honda Pan €.

Me enregistrat en aquest fòrum d'empordanesos per donar una mica de feina al vostres webmaster administreixon que em sembla que està un xic avorrit. :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Bé, m'he enregistrat perquè les persones que conec personalment d'aquí son persones molt assenyades i molt serioses que amb la moto ens agrada no córrer massa i conduir molt lentament gaudint de la natura i del paisatge com a mi m'agrada.

La primera ronda de cervessetes virtuals la pago jo, de la resta de rondes ja en parlarem si mai ens veiem :D

Vssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN.....

Imatge


Imatge
Avatar de l’usuari
James Bond
 
Entrades: 2
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 9:17 pm

Re: Hola ha tothom !!!

EntradaAutor: itaca Data: dt. oct. 14, 2008 2:07 pm

Hola Sr. Bond, James Bond,
benvingut a aquest fòrum empordanès, de moment molt quiet. No participem més per no donar feina a l'encarregat.

Salut :twisted:
soci AMM nº 6862
Honda VFR 800 FI

Imatge
itaca
 
Entrades: 15
Membre des de: dg. març 02, 2008 6:04 pm

Re: Hola ha tothom !!!

EntradaAutor: cassi Data: dc. oct. 15, 2008 8:52 pm

Si...si....

Molta conyeta però aquí ningú diu res de res, encara tothom fa servir el mètodes tradicionals, el boca a boca i el tel.

Benvingut Bond, James Bond, dius que la gent que coneixes de per aquí no es del tot estranya perque encara no coneixes a cap de la moto de muntanya i tampoc a "L'epidemia", els de circuit. El més "normal" d'aquests estarà al nivell del més "raro" dela gent que coneixes. tot gent sense escrúpuls i molt tocats per la Tramontana. 8)


Sigues benvingut.
Salut i kilòmetres
cassi
 
Entrades: 71
Membre des de: dc. març 05, 2008 11:33 pm


Torna a: Presentacions

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

cron